A híres filmszínész, Steve McQueen 1934-as Indian Sport Scout-ja nem mindennapi ritkaság. Ezt a modellt először 1934-ben mutatták be, mely a korábbi típusokhoz képest már újfajta első villával, korszerűbb karburátorral és könnyűfém ötvözetű hengerfejekkel rendelkezett.
A „Gray and Keeley” gyűjtemény egy újabb gyöngyszeme cserél gazdát a közeljövőben, melyet jelenleg a Bonhams Autumn Stafford aukciós ház árverési ajánlatai között találhatnak meg a régi motorok iránt rajongó gyűjtők. A motor váza két részből állt, mely első és hátsó rész össze volt csavarozva. Az ily módon erősebbé és merevebbé vált egység a módosítás miatt csak közel 7 kilogrammal tette nehezebbé az egész gépet az akkoriban már sikeres, 101 Scout modellnél. A Sport Scout először 1937-ban, Daytona versenypályáján söpörhette be első győzelmét.
A Bonhams, motorkerékpár kollekcióért felelős vezetője, James Stensel elmondta: „McQueen autóinak és motorjainak sok irigye van, sok gyűjtő szeretné őket magáénak tudni. A nem csak a filmvásznon, hanem a versenypályákon is sok sikert elért legenda kedvenc motormárkája az Indian volt, és a sok modell közül ez, a most árverésre kerülő darab volt igazán a szíve csücske. A 750 köbcenti hengerűrtartalmú motor a 30-as évek legsikeresebb Indian modellje volt, melynek jelenlegi becsült értéke 23 000 000 és 27 000 000 forint között van. Csak néhány jármű büszkélkedhet ilyen lenyűgöző tulajdonosi előélettel, mint McQueen motorja. Egy ilyen gépet igazán érdemes megszerezni, és birtokolni.